Esther

(15)

(X) Close

Esther is a multi-layout Webflow template suited for photographers, models and visual artist that want to embody their work in a bold and unapologetic way.
All layouts can be mixed to and customized to let our own voice be heard.

Regulamin

  1. Godziny otwarcia Kleks. Magia Kina (dalej zwane KMK) -KMK jest otwarta w dni robocze w godzinach od 12:00 do 20:30, a w weekendy od 10:00 do 20:30
  2. Godziny otwarcia wystaw czasowych określa Dyrektor KMK odrębnymi zarządzeniami.
  3. Atrakcje zwiedzanie oryginalnej scenografii filmowej stanowisko charakteryzatorskie stanowisko do nagrywania profesjonalnych.

4. Podstawą wejścia na atrakcje jest posiadanie ważnego biletu wstępu, zaproszenia lub vouchera.

5. W przypadku wykupienia ulgowych biletów wstępu, należy na życzenie obsługi KMK przedstawić dokument uprawniający do korzystania z ulgi.

6. Wejście na atrakcje możliwe jest po uprzednim pozostawieniu w szatni: płaszczy, toreb, plecaków, parasoli, itp.

7. Dostępne są następujące formy zwiedzania ekspozycji:

  • indywidualne
  • grupowe - zwiedzanie odbywa się z przewodnikiem, z zwiedzający winni stosować się do uwag i zaleceń KMK
  1. Zwiedzanym zabrania się:
  • wnoszenia i spożywania napojów i żywności
  • wprowadzania i wnoszenia zwierząt ( z wyjątkiem psa przewodnika)
  • zakłócania porządku na terenie obiektu
  • palenia tytoniu na terenie całego obiektu, a także palenia papierosów elektronicznych i spożywania napojów alkoholowych
  1. Zwiedzający odpowiada finansowo za wszelkie szkody spowodowane przez niego na terenie KMK (zarówno na terenie obiektu jak i wokół niego)
  2. Ze względu na bezpieczeństwo pracowników jak osób zwiedzających KMK zastrzega sobie prawo do regulacji ilości osób przebywających na terenie obiektu.
  3. W razie wystąpienia jakiegokolwiek niebezpieczeństwa należy bezwzględnie stosować się do poleceń obsługi obiektu.
  4. Zgody Dyrektora KMK wymaga:
  • prowadzenie działalności artystycznej i gospodarczej (w tym akwizycji),
  • organizowanie akcji reklamowych
  • wykorzystywanie filmów i fotografii przedstawiających eksponaty, wnętrza, architekturę KMK w celach komercyjnych
  1. Zabrania się wstępu na teren KMK osobom nietrzeźwym lub zachowującym się w sposób, który zagraża bezpieczeństwu ekspozycji, zakłóca porządek, narusza ogólnie przyjęte normy zachowania w miejscach publicznych
  2. Osoby małoletnie na terenie KMK muszą przebywać cały czas pod opieką osoby dorosłej.
  3. Na terenie KMK za bezpieczeństwo osób niepełnoletnich odpowiadają ich opiekunowie (pracownicy KMK nie pełnią tej roli).
  4. Opiekun prawny ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone z winny jego podopiecznego.
  5. Niedopuszczalne jest korzystanie z ekspozycji w sposób sprzeczny z oznaczeniami znajdującymi się na terenie obiektu.
  6. KMK nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z jej winy w tym szkody/urazy powstałe u opiekunów prawnych i ich podopiecznych.
  7. Wystawa skierowana jest dla wszystkich odbiorców w wieku 5-100 lat.

Sprzedaż i rezerwacja biletów

  1. PLANETA JUBLAMA SP. Z O.O. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie ze standardem WCAG 2.1. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej kleksmagiakina.pl Data publikacji strony internetowej: 01.06.2024 Data ostatniej istotnej aktualizacji: 03.06.2024
  2. Do dokonania zakupu online biletów niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej lub posiadanie aktywnego konta w systemie biletowym dostępnym pod adresem: http://bilety.kleksmagiakina.pl
  3. Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym a JuBlaMa zostaje zawarta w przypadku spełniania wymaganych procedur zakupu biletów na stronie http://bilety.kleksmagiakina.pl

    • rejestracji Kupującego,
    • złożenia przez Kupującego zamówienia on-line; Kupujący może   zakupić bilet bez rejestracji w serwisie – zobowiązany jest podać   wszystkie dane, jakie w takiej sytuacji są wymagane,
    • Uiszczenia przez Kupującego zapłaty za zamówienie za pomocą   First Data Polska S.A., kartą lub przelewem online,
    • otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji na   wskazany przez Kupującego adres e-mail.
  4. Po potwierdzeniu wpłaty, Klient otrzyma maila z biletami w załączniku w formie PDF. Bilety są numerowane.
  5. Dokonanie zakupu biletów w systemie on-line oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
  6. Przy zakupie on-line biletów, płatności realizowane są przez First Data Polska S.A., poprzez kartę płatniczą lub przelewem online.
  7. Bilety pozostają własnością JuBlaMa do czasu odnotowania przez JuBlaMa potwierdzenia dokonania przelewu na konto bankowe JuBlaMa.
  8. Zapłata za zamówienie, która nie zostanie potwierdzona w ciągu 15 minut (w przypadku zamówienia biletów grupowych termin ten wynosi 14 dni) od momentu zamówienia, powoduje automatyczne anulowanie zamówienia.
  9. Płatności za bilety obsługiwane są przez First Data Polska S.A. ,z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 100, za pośrednictwem portalu internetowego www.polcard.pl. Brak bankowego potwierdzenia, o którym mowa w §1 ust.7 Regulaminu powoduje, iż pieniądze pobrane przez operatora płatności mogą być wykorzystane przy kolejnym zakupie lub zwrócone na konto bankowe Kupującego. O sposobie postępowania w takiej sytuacji Kupujący zostanie poinformowany mailowo przez operatora płatności – Firmę First Data Polska S.A., właściciela portalu polcard.pl /www.polcard.pl/, z którym należy się wówczas bezpośrednio skontaktować.
  10. JuBlaMa nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu płatniczego First Data Polska S.A.
  11. Ceny biletów zawierają podatek VAT.
  12. Aby otrzymać fakturę VAT, należy w procesie zamawiania zaznaczyć opcję – Faktura VAT – oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia m.in. NIP, nazwę firmy, dane adresowe siedziby firmy, telefon.
  13. Osoby dokonujące płatności za pośrednictwem banku zagranicznego powinny uwzględnić koszty pośrednictwa bankowego, ponieważ tylko pełna zapłata w wyznaczonym terminie gwarantuje realizację zamówienia przez JuBlaMa.
  14. W systemie sprzedaży on-line można kupić bilety;

    • bilet wstępu w cenie 75 złotych
    • bilet ulgowy w cenie 69 złotych
    • bilet dla osoby niepełnosprawnej w cenie 37 złotych
    • bilet dla opiekuna osoby niepełnosprawnej w cenie 37 złotych
    • vouchera prezentowego do Kleks. Magia Kina.
  15. Ceny powyższych biletów określone są w cenniku.
  16. Bilet wstępu obowiązuje zarówno dziecko jak i osobę dorosłą (wykupując bilet dla dziecka, Opiekun jest zobowiązany do wykupienia biletu także dla siebie).
  17. Możliwa jest rezerwacja biletów na wydarzenia i eventy organizowane w ramach Kleks. Magia kina.
  18. Rezerwacja biletów innych niż grupowe dokonywana jest jedynie internetowo, za pośrednictwem konta na stronie bilety.kleksmagiakina.pl
  19. Aby zarezerwować termin wizyty posiadając voucher prezentowy należy zadzwonić do Kleks. Magia kina na numer podany voucherze.
  20. Kupujący drukuje bilet/bilety po przesłaniu ich przez JuBlaMa lub pokazuje bilet w wersji elektronicznej.
  21. Istnieje możliwość rezerwacji lub kupna biletu indywidualnych najpóźniej w dniu wizyty, pod warunkiem, że są dostępne miejsca na wstęp do Kleks. Magia kina.
  22. W przypadku warsztatów organizowanych przez JuBlaMa, bilety na ściśle określone wydarzenie, będzie sprzedawany oddzielnie lub wspólnie z standardowym biletem, w zależności od postanowień JuBlaMa.
  23. Rejestrując się, Kupujący zobowiązany jest podać dane dotyczące: imienia, nazwiska, numer telefonu, adres e-mail.
  24. JuBlaMa nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta błędnych lub nieprawdziwych danych w formularzu zamówienia online bądź niezapoznania się z niniejszym Regulaminem.

zasady sprzedaży i
rezerwacji biletów grupowych

  1. Bilety grupowe przeznaczone są dla grupy zorganizowanej liczącej co najmniej 15 osób i jednego opiekuna na każde rozpoczęte 15 osób. W przypadku grupy z osobami niepełnosprawnymi, liczba opiekunów podlega indywidualnemu uzgodnieniu. Opiekun grupy jest odpowiedzialny za uczestników grupy przez cały czas przebywania na terenie Kleks. Magia Kina.
  2. Rezerwacja biletów grupowych może nastąpić przez Internet, przez osobę odpowiedzialną za kontakt ze szkołami lub właściwego agenta handlowego.
  3. Zarezerwowane bilety należy opłacić przez Internet lub przelewem na konto bankowe JuBlaMa w ciągu 14 dni od daty złożonej rezerwacji.
  4. Rezerwacji należy dokonać najpóźniej na 14 dni przed terminem wizyty.

reklamacje, zwrot i wymiana biletów

  1. Bilety i vouchery, za wyjątkiem biletów grupowych nie podlegają zwrotowi.
  2. Nie istnieje również możliwość zmiany terminu przy bilecie indywidualnym.
  3. W przypadku biletów grupowych istnieje możliwość wymiany na voucher upoważniający do wejścia do Kleks. Magia kina dla osób, które z powodu choroby lub innych przyczyn nie wykorzystały biletu. Voucher jest ważny przez 3 miesiące.
  4. Wszelkie reklamacje wymagają zgłoszenia w ciągu dwóch dni roboczych od momentu zakupu biletów, na wskazane adresy mailowe: bilety@kleksmagiakina.pl

postanowienia końcowe

  1. Bilety zakupione za pośrednictwem strony internetowej JuBlaMa nie mogą być kopiowane, przerabiane, skanowane.
  2. JuBlaMa zapewnia ochronę danych osobowych zgodnie z polityką prywatności dostępną pod adresem kleksmagiakina.pl a także zgodnie z RODO.
  3. JuBlaMa nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której dokonywany jest zakup biletów przez Kupującego.
  4. JuBlaMa nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości lub inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.
  5. JuBlaMa nie ponosi odpowiedzialności za bilety uszkodzone lub zagubione przez Kupującego.
  6. Niniejszy Regulamin sprzedaży on-line dostępny jest na stronie internetowej.

Informacje dla osób korzystających z
kleks. magia kina


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. Administrator danych osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Planeta JuBlaMa Sp. Z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-282) przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego 45/124, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gliwice, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000752524, REGON: 381772256, NIP: 9542798743, zwaną dalej „Administratorem”.
  2. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z nami pod adresem siedziby Administratora. Należy wówczas podać swoje imię i nazwisko oraz adres zamieszkania, a w przypadku osób reprezentujących również wskazać podmiot, w imieniu którego osoba ta występuje, w celu prawidłowego zidentyfikowania osoby, której dane dotyczą oraz udzielenia odpowiedzi na treść zgłoszenia. W razie wątpliwości co do Pani/Pana tożsamości możemy poprosić Panią/Pana o podanie dodatkowych informacji, w celu ustalenia Pana/Pani tożsamości.
  3. Zakres Danych:
    Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane, które zostały nam przez  Panią/Pana przekazane bądź pozyskaliśmy je w wyniku  zarejestrowania Pani/Pana osoby przez urządzenia monitorujące; w  szczególności dotyczy to: imię, nazwisko, adres, numer konta  bankowego i wizerunek
  4. Podstawy i cele przetwarzania Pani/Pana danych osobowych 
    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:

    • W przypadku wstępu na podstawie zakupionego biletu lub   zaproszenia – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i f RODO), w związku   z rezerwacją/ kupnem biletów lub w związku z otrzymanym   zaproszeniem.
    • obowiązku prawnego przechowywania dokumentacji wynikającego   z przepisów o rachunkowości i Ordynacji podatkowej (art. 6 ust. 1   lit. c RODO) w zw. z art. 70 z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja   podatkowa w zw. z art. 74 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o   rachunkowości), w celu dokonania rozliczeń zobowiązań   podatkowych oraz wypełnienia obowiązków prawnych,
    • tzw. prawnie uzasadnionych interesów Administratora   wynikających z konieczności prawidłowej identyfikacji osób   korzystających z obiektu i szatni, w szczególności w wypadku   skorzystania z biletu ulgowego, dochodzenia ewentualnych   roszczeń przysługujących Administratorowi i w stosunku do   Administratora lub obrony przed tymi roszczeniami, a także w celu   zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie Kleks. Magia kina oraz ochrony mienia Kleks. Magia kina jak i mienia   powierzonego do przechowania ( w tym celu Kleks. Magia kina stosuje monitoring wizyjny) (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
  5. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do wstępu do Kleks. Magia Kina.
  6. Pani/Pana dane nie będą podlegać zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 RODO.
  7. Przekazywanie Pani/Pana danych osobowych innym podmiotom: Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom wspierającym działania Administratora, tj. serwisanci i dostawcy systemów informatycznych, w tym urządzeń informatycznych na których te dane są przetwarzane, kancelarie prawne i podatkowe, firmy consultingowe i audytorzy, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, dostawcy serwerów, w tym firmy obsługujące te serwery, firmy windykacyjne.
  8. Ponadto Pani/Pana dane mogą być udostępniane także innym podmiotom, gdy:

    • obowiązek ich przekazania wynika z przepisów prawa,
    • jest to nasz prawnie uzasadniony interes lub podmiotu trzeciego,
    • udzieli nam Pani/Pan na to zgodę.
  9. Każdorazowo zapewnimy, ażeby zakres ujawnianych informacji tym podmiotom był adekwatny i niezbędny do realizacji założonych celów.
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą transferowane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
  11. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych
    Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania usług świadczonych na podstawie biletu oraz przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa przysługujących Administratorowi i w stosunku do Administratora z uwagi na to, że jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora.
  12. W przypadku marketingu towarów i usług oferowanych przez Administratora będziemy przechowywali Pani/Pana dane do momentu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu.
  13. Ponadto Pani/Pana dane będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązku przechowywania dokumentacji wynikającego z obowiązujących przepisów o rachunkowości i Ordynacji podatkowej. Co do zasady będzie to okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.
  14. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z realizowanym monitoringiem nie będzie trwało dłużej niż przez okres 3 miesięcy.
  15. Prawa przysługujące Pani/Panu w związku z przetwarzaniem danych
    Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  16. Osobie, której dane dotyczą na warunkach przewidzianych w RODO, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także w niektórych sytuacjach prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wówczas przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  17. Pani/Pana zgłoszenia będą rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od otrzymania przez nas zgłoszenia, a w sprawach skomplikowanych lub z uwagi na ilość przekazanych nam żądań termin ten może ulec wydłużeniu do 90 dni. W przypadku skierowania do nas korespondencji prosimy o podanie swojego imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania, ewentualnie adresu do korespondencji, w celu prawidłowego zidentyfikowania Pani/Pana osoby. Informujemy, że w przypadku powzięcia wątpliwości co do autentyczności osoby występującej z wnioskiem możemy zwrócić się do Pani/Pana o podanie dodatkowych danych uwierzytelniających, np. numeru PESEL lub zadzwonić pod przekazany nam numer telefonu.

faq